Halvårs jubileum.

Det har varit en lugn men hektisk vecka, varit halv sjuk, ont i tänderna, varit på massa studiebesök. Och ja bla bla. 
Och som ni förstår, så anledningen till varför jag inte uppdaterar är för att jag inte vet vad jag ska skriva. Så kom igen nu, ge mig tips? :c 
Kan göra ett försök.... November. Det är november, kan ni förstå det? Det var nyss Januari, och vi hade ett halvår kvar i nian. Och nu, är det snart dags att gå ut ettan. Adam går ut trean, åh gud. Han har blivit så stor. Min älskade broder. Han är nog det bästa jag har. (Ta inte illa upp, men han är det. )
Julafton. Stress. Hitta julklappar. Jag tycker inte om December egentligen. Får sådan himla ångest då. 
 Har massa läxor jag måste göra, fan. Jag orkar verkligen inte. De är inte så svåra, vet bara inte ver jag ska finna orken att göra de. :)
Idag firar jag förresten ett halvår. varför är väl inget särskilt intressant. Men för mig, för mig är det stort. Och jag är stolt öve rmig själv, för första gången på länge. Det känns bra. 
 
Så, ja. Om ni inte kommenterar så skyll er själva om dee inte uppdateras >:[
 
(Har förresten kommit på att, Pappa har ett mer socialt liv än mig. Jag sitter hemma med grodan och internet medan pappa är ute och har det trevligt. Liksom, glad för hans skull men....Jag är en ungdom lixom..aja. MIN PAPPA ÄR COOL SÅ ATT EH. )
 
Och nya skor. <3
 
 
 
 
Jennifer
2013-11-07 @ 22:11:48
URL: http://jennifertikkanen.devote%2Cse

Älskade vän, är stolt över dig!<3 Stressa inte upp dig en massa nu, ta ett djupt andetag och ta det bara lugnt, du vet var jag finns<3<3

Anonym
2013-11-10 @ 23:43:32

Andas är de viktigaste. Du klarar dig inte annars och sen en annan sak om du behöver hjälp med något finns jag här för dig sis ♡♡♡♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0