"All that is gold does not glitter"

På Engelskan sk ajag skriva en bookraport om en bok jag läst. Jag ska skriva om Sagan om ringen. Så jävla bra. 
Dock så... kan jag ha  lite problem att hålla en röd tråd då det finns så mycket som jag vill berätta och ha med! 
Och sedan så, om jag inte får ett A finns det ett litet problem att jag kanske kommer strypa läraren eller göra något annat.. :) 
Fick uppgiften idag och har redan skrivit över 600 ord. Eller ja, fick den för 20 minuter sedan. Så det visar kanske hu rmycket jag kan skriva utan att ens ha min bok nära. 
Ville bara berätta det. Är väldigt lycklig. 
Samt så var han väldigt imponerad över att jag kan skriva snabbt utan att kolla på tangenterna.. c:
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0