Lou.

Jag vet att du sa att jag alltid skriver om typ människor: JAG VAR MED DEN IDAG. Och du kommenterade det irl. Så här har du ok. 
 
Louise, jag är verkligen glad att vi började vara med varanndra igen, jag tycker om dig så himla mycket. Och jag har alltid så hima roligt med dig.  Våran delade kärlek för Sagan om ringen, Star wars och böcker är helt underbar. Inte bara det är underbart, du är rolig, oftast är det skämt som bara vi skrattar åt. Men du vet att det är för att resten av världen har dålig humor. (För jag menar, det är absolut inte vi som har det.)
Dessa spontanaa möten, våran planerade Titanic film med myror. Allt är undebart. Och jag kommer sakna dig som jag vet inte vad när du är nere i skåne. Och det finns en liten risk att jag kommer prata med dig iaf MINST en gång per dag. 
Sedan, Vårat LOTR maraton, vi måste ha ett innan du åker. Hur ska jag annars klara mig? 
Jag älskar att du sitter och pratar och pratar, medans jag bara lyssnar. det är något rogivande med det. 
Det faktum att du alltid får mig att skratta är ju helt otroligt. Det spelar ingen roll, ifall jag är trött, seg, nere, hyper. man har inga tråkiga stunder med dig. 
Tillsammans med detta inlägg ska jag bifoga några saker som påminner om våran vänskap. I love you to bits. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0