Kevlarsjäl

 
Jag får ingen ordning på tankarna som åker runt i mitt orosfyllda huvud. Därför låter jag Joakim Bergs röst fylla tomrummet som uppstår. Texterna som han skrivit är så otroligt vackra. Och jag kan relatera till de flesta. De gör mig lugn, mitt i stormens centrum. Jag gråter stilla, och kevlarsjäl ekar i mitt inre. Jag vill också ha en kevlarsjäl. Inte en själ av porslin, så skör och tunn.
Duvet
2013-06-29 @ 21:34:02
URL: http://www.stoltsvensk.tumblr.com

Du är så bra på att skriva.
Jag är avundsjuk och ångrar att jag inte tog min chans när jag hade den, då kanske du hade kunnat skriva en om mig.

Svar: Ja, tänk om du hade stannat kvar. Men det är försent nu, men du ska veta att jag saknar dig,
Och jag önskar att stjärnorna du plockade åt mig fortfarande skulle lysa lika starkt som den där kalla december natten. Men de har svalnat, deras glöd är på väg att slockna, du skulle stannat kvar och låtit de lysa.
Hannah Zetterberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0