Dec. 12, 2013

Då är man snart inne på sista veckan innan jullov. Det har varit ett helt underbart läsår, känns verkligen inte som att det ska ha gått så fort. TIden bara rusar förbi. Det ger mig lite ångest. 
Har två uppgifter kvar att lämnas in sedan kan jag ta det lugnt och vila upp mig med god mat och trevliga vakna stunder med min familj. Imorgon kommer även Jennifer, det är alltid lika mysigt då vi inte ses så ofta. Vi ska julhandla lite och sedan åka hem till mig och bara mysa. 
 
Imorgon är det Lucia, och jag hoppas på att det kommer vara ett litet luciatåg här iallafall. Sedan blir det väl lite fika också! Det har Ingela skvallrat om. c: 
 
På Lördag skall jag även gå på en Magishow med min kära broder. Det blir grymt, Sjukt taggad! Det är bästa Magic touch som håller i den, 
Kommer även träffa Maria där, gud vad jag har saknat en flickan. Helt sjukt. 
 
Aja, ni får ha det så bra, tills vi höres av igen. 
 
 
 
Bjuder på denna gif, där jag visar upp mammas helt underbara kofta. 
 
Jennifer
2013-12-12 @ 15:11:20

Taggar till tusen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0