En förkylning i min kropp.

Jag har en förkylning i mig. Allt snurrar. Mina leder värker och mitt huvud skriker och bultar. Har sovit mer än jag varit vaken. Min kropp är slutkörd, känner mig så ofantligt trött hela tiden. Min mage är i uppror, känns som att den för ett krig med min kropp. 
Ska på de två första lektionerna, och se hur det går. Men blandningen av massa röster och prat. Samt snurra runt i skolan. Kommer nog inte funka. Men får uppdatera sedan. Puss hej.
 
SaraHhHhHhHhHhH
2012-11-28 @ 21:31:57

DU ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a)

Svar: Yeeh...About that.
Hannah Zetterberg

Elina
2012-11-30 @ 01:09:13
URL: http://eelinajonnsson.blogg.se/

well... om du nu är gravid vill jag veta villken jävel som gjorde dig på smällen så jag kan nita han :3 sen vill jag bli extra moster och gudmor!

annars så krya! thinking of uuuuu!!

Svar: Ahahahh bra att veta cccc. Tur för någon jävel att jag inte är det då :3
Tack Råttflickaaan ccc:
Hannah Zetterberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0