Usch.

Skolan började igår och jag känner redan hur less jag är. Bara att kämpa på så får man ett välbehövligt lov vecka 10. Sedan just innan påsk så har jag två veckors praktik, inte illa! Vet fortfarande inte var jag vill vara, kanske dags att börja tänka efter och fråga runt lite och se om det finns något intressant i närheten! 
 
Idag går jag till 15.55 så jag tycker någon kan döda mig, började halv nio så det är en rätt lång dag. Har två dubbel pass engelska/svenska. I början och slutet, sedan där emellen har jag också något, vet dock inte vad än. 
 
Sedan som det som toppar allt, jag börjar bli sjuk igen. Usch, känner hur det kliar och tjocknar i halsen. Har inte tid med det just nu. Med nationella proven och allt vad som nu väntas där närmare våren, det kan tyckas vara långt bort men alla vet ju hur snabbt tiden går när allt väl kommit igång, så lika bra att börja förbereda sig redan nu!
 
Aja, jag skall fortsätta gäspa och försöka ta mig igenon dagen. Ha det!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0