JAG ÄR OMTYCT TORLOL

Nejmen hej jag är glad. Vi hade ju svenska Nationella och där gick det bra. Men vi hade ett Svenska prov för någon vecka sedan. Det gick inte så bra.. Men han sade att han visste jag var Smart och Duktig. Han vet att jag har bra koll på många författare, till exempel Tolkien samt att jag i stort sett kommer ihåg allt jag läser. Vi skulle sopa detta provet under mattan så skulle jag få göra om det. Om jag bara lägger ner lite tid i detta så kommer jag att få ett bra betyg. För att han vet att jag borde få åtminstonde ett B. Det gladde mig. Så jag ska skriva alla rest uppgifter och skicka in så jag får det gjort. Även plugga på mer om provet. (VIsste det mesta på provet, men jag ör en sådan som inte chansar om jag inte är säker på min sak) Känns riktigt braa okok. En lärare tycker om mig. Han gav mig beröm okej. OM JAG GÖR MIN UPPGIFTER SÅ FÅR JAG BRA BETYG.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0