<3

Vet at jag redan gjort ett sånt  här inlägg men..Jag gillar att visa uppskattning åt dom jag älskar. Dom som gör mitt liv underbart.
-
-
-
-
Jennifer- Tack älskade syster, för dom hör fyra åren. Du har gjort dom helt underbara. Jag älskar dig. <3
Sarah- Du är så vacker flicka. Tack för at du finns.<3
Ellen- Älskar dig så sjukt mycket. Frugan min. <3
Petra- Du är min, bara min bästatse finaste son. <3
Mia- Älskar dig gånger tusen kusin. <3
Freja- You are beatiful. <3
Marre- Älskling. <3
Jessica- Älskar dig- <3
Frida- Ily. <3
-
-
Det finns fler som betyder mycket. Känn er inte bortglömda. Älskar er också.
sARAh
2011-07-29 @ 11:24:59

at

:3

sARAh
2012-01-15 @ 23:52:37

Jag saknar dig. saknar att ha någon att prata med, saknar att smsa med dig, saknar att krama dig, saknar att flumma med dig osv. Jag saknar vår vänskap. Så helvetes jävla mycket. Tror du inte att det gör ont att se dig i princip varje dag och veta att du innerst inne hatar mig, och att du aldrig någonsin kommer förlåta mig?

SaraH
2012-07-16 @ 02:42:59
URL: http://nyan.blo.gg

HAHAHA kommentaren jag skickade för länge sedan o__o öh, jaaaaadu. Okej, undra inte varför jag skickar denna kommentaren, vars inlägg skrevs för mer än ett år sedan xd Kom bara att tänka på det, då jag följer dig på bloglovin' LALALA ~




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0