Jennifer!

Har varit med Jennifer i helgen, så sjukt awesome, har saknat henne som fan! En hel helg med henne. ÅH, terapiterapi, mår så sjukt bra just nu!:D Saknar henne asmycket. Måste köpa hennes julklapp snartD: vet inte vad jag ska köpa..humhum..HAHHA vi hade disney maraton, Först törnrosa, Herkules och sist Askungen, Det är KULT. Älskälskaälska helgen. TROLOLOLO. Och ska kanske till typ..stockholm onsdag till söndag. KANSKE. Kommer dock sakna min underbara cheyor, och markus. TROLOLOLO Shock, here i come. ÄLSKAR ALLT JUST NU. PUSSPÅER.

TROLOLOLO MIN SYSTER, FIN JAG VET.
Anonym
2011-12-11 @ 23:25:15

shock har stängt t.om nästa år atm, pga att det är vinter osv, just so u know ;PpPpPp

Jennifer
2011-12-12 @ 13:24:36
URL: http://jennifertikkanen.devote.se

saknar dig med! haha bästa filmerna ;D

måste göras om snart! tagga att träffas snart igen! :D <3

du är fin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0